امروز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

قرار داد همکاری شرکت سیرنگ و دانشگاه صنعتی امیرکبیر

شرکت تعاونی سیرنگ یزد و دانشگاه صنعتی امیرکبیر همکاری های دوجانبه ای را به منظور حمایت از پایان نامه های دانشجویی آغاز کرده اند. 
به گزارش روابط عمومی شرکت سیرنگ ، در راستای توسعه همکاری های دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برنامه هایی برای همکاری دوجانبه در زمینه برگزاری دوره های آموزشی، اجرای طرح کواپ ، همکاری پژوهانه در زمینه پروژه های پژوهشی و پروژه های تقاضا محور، مورد تفاهم طرفین قرار گرفته است.

 از دیگر موارد توافق، امضای قراردادی به ارزش ده میلیارد ریال با دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حمایت از پروژه های دانشجویی و انتشار مقالات علمی در مقاطع کارشناسی تا دکتراست.

 شرکت دانش بنیان سیرنگ تولید کننده انواع نخ پلی استر می باشد که از پروژه های دانشجویی مرتبط با نیازهای پژوهشی خود طبق آیین نامه آن حمایت می نماید. 
اساتید و دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت درخواست و فرایند آن می توانند با دفتر ارتباط با دانشگاه شرکت سیرنگ  با شماره  0353100 داخلی 466 و یا شماره همراه 09354137777 تماس بگیرند.

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.