امروز ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کمک 100 میلیونی شرکت دانش بنیان سیرنگ به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

شرکت تعاونی سیرنگ یزد مبلغ 100 میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت دانش بنیان سیرنگ ؛ مبلغ 100 میلیون تومان از سوی شرکت تعاونی سیرنگ یزد که در زمینه تولید و عرضه ی انواع نخ های پلی استر فعالیت می نماید، جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد مردمی دیه استان اهدا گردید.
حسن نصیریانی مدیر عامل این شرکت دانش بنیان هدف از این اقدام خداپسندانه را خشنودی خداوند متعال بیان نموده و در این خصوص گفت: در راستای عمل به وظایف و ایفای مسئولیت های اجتماعی این شرکت تعاونی تصمیم گرفته تا مبلغی را به ستاد دیه استان اهدا نموده تا با این اقدام در آزادی چند سرپرست خانوار و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده و جامعه نقشی داشته باشیم.
شرکت تعاونی تولیدی نخ سیرنگ، از سال 1373، بهره مندی از ماشین آلات پیشرفته، تکیه بر دانش و تجربه متخصصان ایرانی اکنون توانسته در زمینی به مساحت 150 هزار متر مربع شروع به فعالیت نموده است.
این شرکت در راستای حمایت از اشتغال استان و بهبود وضعیت معیشتی اهالی شهرستان‌های یزد، اشکذر و سایر شهرهای اطراف، با افزایش تولید و همچنین اجرای مستمر طرح های توسعه ، هم اکنون با تعداد 1200 نفر پرسنل شاغل مستقیم و 72000 نفر بصورت غیر مستقیم و ظرفیت تولید 99000 تن انواع نخ در سال که با تنوع بالغ بر 3000 رنگ مختلف تولید وعرضه می گردد به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های نساجی خاورمیانه مطرح است.
گفتنی است این شرکت دانش بنیان در ایام مختلف سال با اهدای مبالغی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک میکند و تاکنون بیش از 10 مرحله در این اقدام خیر مشارکت کرده است.

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.