امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۳

بازدید مدیر کل بازرسی استان یزد از شرکت دانش‌بنیان سیرنگ

در جریان بازدید  مدیر کل بازرسی استان از شرکت دانش‌بنیان سیرنگ،که به منظور تلاش‌ برای بررسی و حل مشکلات تولیدات صنعتی بود، بر هم‌افزایی و کمک به حل مشکلات تأکید شد.

مختاری مدیر کل بازرسی استان گفت : دغدغه‌ها و مسائل صنعتگران را شنوا خواهیم بود وتلاش خود را برای حل مشکلات از دستگاهای اجرایی را انجام خواهیم داد.

وی همچنین برهم‌افزایی و کمک به حل مشکلات صنایع تأکید کرد و افزود : ما باید به ‌صورت یک بدن واحد با برنامه‌ریزی، مشکلات را مرتفع کنیم.
میلاد نصیریانی، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت سیرنگ، با بیان مشکلات پیش روی صنعت نساجی واشاره به  تولید بالای ۱۰۰۰ تن انواع  نخ پلی‌استردر استان و تامین نیاز داخل ، واردات نخ پلی استررا تبری بر کمر تولیدکننده داخلی دانست.

در این بازدید، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ، نیز گفت: “اقدام به افزایش حقوق بالاتر از قانون کار که توسط شرکت سیرنگ انجام میشود باعث رونق کسب و کار نساجی در استان شده و مردم به این صنعت روی آوردند و باعث احیا این صنعت قدیمی یزد شد .

صادقیان افزود: با شرایط موجود در زنجیره تولید، در سال‌های آینده با مشکلاتی جدی مواجه خواهیم شد که برای پیشگیری از این مشکلات نیاز به یک رویکرد ملی داریم.

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.