امروز ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسب رتبه اول توسط شرکت سیرنگ

لوح تقدیر شرکت سیرنگ در کسب رتبه اول واحد های تولیدی پژوهش محور برتر

شرکت تعاونی سیرنگ موفق به کسب رتبه اول واحد های تولیدی پژوهش محور برتر استان یزد شد.

در مراسمی با حضور استاندار یزد از واحدهای تولیدی پژوهش محور برتر تجلیل شد که شرکت سیرنگ موفق به کسب رتبه اول در بین واحد های تولیدی شد.

استاندار در این مراسم با اشاره به اهمیت کارهای پژوهشی در صنعت گفت : این افتخار نشان‌دهنده تعهد و تلاش در جهت توسعه فناوری، ارتقاء کیفیت تولید و ایجاد نوآوری در حوزه نساجی است. کسب رتبه اول در این زمینه نشان از پیشرفت و عملکرد برتر در مسیر توسعه و بهبود است.

فاطمی افزود : این دستاورد نه تنها نشان از تعهد به پژوهش و توسعه در صنعت نساجی است بلکه به معنای تاثیرگذاری در ایجاد فرآیندها و تکنولوژی‌های نوین است. این موفقیت باعث افتخار صنعت نساجی کشور شده و به عنوان الگویی برای سایر واحدها در زمینه پژوهش و توسعه محسوب می‌شود.

شرکت تعاونی تولیدی نخ سیرنگ با تاریخچه‌ای بلند و تخصص فنی قوی، یکی از پیشروهای صنعت نساجی در ایران به شمار می‌رود. این شرکت با بهره‌مندی از ماشین‌آلات پیشرفته و با استفاده از دانش و تجربه متخصصان ایرانی، به تولید انواع نخ‌های پلی‌استر فیلامنتی از قبیل POY، DTY، ITY، FDY، لایکرا، ملانژ، شوایتری، TFO، BCF  با تنوعی بالغ بر 3000 نوع رنگ و انواع دوک پلاستیکی و دوک مقوایی می‌پردازد.

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.